Az IKEA tudja, milyen nappalira vágyunk

IKEA Budapest

Magyarországon tesztelik az IKEA új nappali-bemutatóterét

(IKEA sajtóközlemény)


Az IKEA „Teremts otthont a valódi énednek!”(Make room for life)koncepciójánakkülönlegessége, hogy a vásárlók megváltozott életmódjárareagál, így kínálva új megoldásokat az otthon kialakításában.

Az egyedülálló kezdeményezés részeként a magyar vásárlók a világon elsőként próbálhatják ki az újszerűen kialakított nappali-bemutatóteret a budapesti IKEA áruházban.

Peter Agnefjäll, az IKEA elnök-vezérigazgatójaszemélyesen tekintette meg az áruház megújult nappalirészlegét, ahol az új belsőépítészeti kialakítás négy különféle élethelyzetre ad eltérő megoldásokat. Amennyiben a vásárlók is elégedettek, a világ valamennyi áruházának nappalirészlegétezen példa alapján alakítják át a jövőben.

Szemléletváltás az IKEA-nál – megújult a budapesti áruház

A„Teremts otthont a valódi énednek!” projekt célja, hogy könnyebbé tegye a vásárlást, inspirálja a látogatókat, és ne csupán bútorokat, hanem a megváltozott életvitelhez illő lakberendezési megoldásokat kínáljon mindenki számára. Ennek megfelelően alakították át a budapesti IKEA áruház bemutatóterét, ahol a nappalik egyedi kialakításának köszönhetően a belsőépítészeti megoldások a jelen kor kihívásairaés eltérő életkörülményekre adnak választ.Hatalmas büszkeség, hogy Magyarországon valósulhatott mega„Teremts otthont a valódi énednek!”globális projekt részeként a nappali-bemutatótér átalakítása. Az új szemléletnek megfelelően a nappalirészlegen áthaladva négy különböző életmódotfolytató, más-más életszakaszban lévő ember nappalijában találhatjuk magunkat. Az átalakítás célja, hogy vásárlóinkat ne csupánabútorok megvásárlásában segítsük, hanemlakberendezési megoldásokat kínáljunk nekik, inspiráljuk őket” – mondta Laza Péter, a projekt magyarországi vezetője.

A magyarok szeretik az új bemutatóteret

A látogatói felmérések alapján az átalakítás óta a nappalirészleget 15%-kal többen sorolták a kiváló kategóriába, mint korábban. A felmérés eredményeiből az látszik, hogy sikeres volt a kezdeményezés, 33%-kal többen találtakátfogólakberendezési megoldásokat a megújult bemutatótérben.

Peter Agnefjällis megtekintette a budapesti áruház átalakulását

Peter Agnefjäll 2013 óta vezeti az IKEA Csoportot. „Az innovációban élen járó svéd vállalatként az IKEA számára kiemelten fontos a fejlesztés. Mindig arra törekszünk, hogy olyan megoldásokat kínáljunk a vásárlóink számára, amelyek az emberek élethelyzetei kapcsán felmerülő problémákra reagálnak–ezen az elven alapszik a„Teremts otthont a valódi énednek!”projekt is.Amegújult budapesti nappali-bemutatótérrel az a célunk, hogy az emberek hétköznapjainak részesei legyünk és minél többeket inspiráljunk” – mondta el budapesti tartózkodása során Peter Agnefjäll, az IKEA elnök-vezérigazgatója.

Az IKEA Csoport

Az IKEA álma: „Szebb hétköznapokat teremteni az emberek többsége számára.” Üzletfilozófiája: jó formatervezésű és praktikus lakberendezési termékek széles választékát kínálni olyan alacsony áron, hogy a legtöbb ember számára elérhető legyen. Az IKEA Csoporthoz jelenleg 330 áruház tartozik, 28 országban. Ezenfelül több mint 40 áruház működik franchise rendszerben, az IKEA Csoporton kívül. Az IKEA Csoport 771 millió látogatót fogadott a 2015-ös pénzügyi évben, a www.IKEA.com weboldalait pedig 1,9 milliárdan látogatták meg. www.IKEA.com

További információ:

Varga-Nagy Eszter
PR-vezető
Tel.: +36 20-370-71-94
E-mail: eszter.varga@ikea.com